Polish English French German Hebrew Italian Japanese Portuguese Russian Spanish

Wakacyjny wypoczynek z UKS The Best

10. 08. 26
Wpis dodał: Jerzy Zużałek(danielek2002)
Odsłony: 5399

Wakacje dobiegają końca…to dobry czas na podsumowania. W lipcu grupa 26 uczniów z terenu naszej gminy wraz z czterema opiekunami odpoczywała w malowniczych Starych Jabłonkach. Inicjatorem i kierownikiem obozu sportowo-rekreacyjnego był prezes UKS „The Best” Waldemar Fluder a towarzyszyli mu : Jerzy Bigaj, Tadeusz Szkuta i Małgorzata Grabowska-Fluder.
Przez 10 dni cieszyliśmy się piękną pogodą i ciepłą wodą w jeziorze Szeląg Mały. Każdy mógł popływać, skorzystać z kajaków i rowerków wodnych i zażywać kąpieli słonecznej. Zorganizowaliśmy dwie wycieczki rowerowe po okolicznych terenach i niezapomniany wieczór karaoke (podczas którego odkryliśmy nieznane talenty). Rozwijaliśmy umiejętności gry w siatkówkę plażową i tenis stołowy. Niektórzy dzięki znajomości z panem „przystaniowym” mieli możliwość wędkowania (niestety z mizernym skutkiem).

Więcej w rozwinięciu:

Odwiedziliśmy Perłę Mazur  -  Ostródę gdzie odbyliśmy rejs statkiem po jeziorze Drwęckim i zwiedziliśmy Zamek krzyżacki, w którym mieści się obecnie Centrum Kultury, Galeria, Biblioteka oraz Muzeum.Niezapomnianych przeżyć dostarczył nam udział w obchodach 600 lecia Bitwy pod Grunwaldem. 17 lipca o godzinie 8:30 wyruszyliśmy na inscenizację bitwy, o 14:00 uczestniczyliśmy w przygotowanym z wielkim rozmachem przedstawieniu rycerskim…
a później przeżywaliśmy wielka przygodę… Po kilku godzinnym przymusowym postoju na przystanku PKS, gdzie kończyła się woda i suchy prowiant a upał doskwierał niemiłosiernie  - mieliśmy dosyć. Na szczęście mili, emerytowani wojskowi z Grójca poczęstowali naszych podopiecznych ciepłym posiłkiem, a kierowca PKS Ostróda znał tajemny skrót do ośrodka (szusowanie przez las i wioski). I tak o 22:30 wszyscy uczestnicy obozu niezwykle wyczerpani i szczęśliwi zasnęli w swoich domkach. Grunwald będziemy wspominać do końca życia.
Pragniemy gorąco podziękować firmom: „Bud-Tor” i „Dewro” oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za wsparcie finansowe naszego obozu.
Myślę, że w tym miejscu należą się jeszcze jedne podziękowania – dla wszystkich uczestników, którzy wykazali się wysoka kulturą osobistą i zaangażowaniem we wszystkie formy aktywnego wypoczynku. To były niezwykle udane wakacje.